10.6.14

TRAVEL KE MELBOURNE, DAY 8



HARI KELAPAN 25th October 2013


Tullamarine Airport, KLIA

 
 
Sempat dinner di airport Tullamarine sementara menunggu flight departure around 130am.
Tiba di KLIA sekitar jam 730am.

Jetlag untuk beberapa hari..



 

 
 
Inilah sekadar perkongsian untuk semua, semoga bermanfaat. Bermula dari angan-angan ke impian untuk melancong sekeluarga. Alhmdulillah dimakbulkan..Kepada sesiapa yang berhajat untuk ke Melbourne sangat-sangat digalakkan.
 
Semua berupaya mencapai impian untuk melancong ke mana-mana yang diingini..Macam mana mencapai impian tersebut? Tulis di dalam kertas dan kejar serta pahatkan di dalam hati dan minda...
 
Peluang terbuka kepada semua...Mari kita kejar dan usaha...Jom join bisnes bersama saya untuk mengetahui apakah peluang melancong untuk anda dapat secara percuma..Bagaimanakah untuk dicapai..Ini semua tidak mustahil bersama kumpulan perniagaan kami.Kami akan membantu anda untuk mendapat bukan sekadar percutian percuma, malah cash bonus, car allowance dan lebih banyak lagi.
 
Sila tunggu entri seterusnya ke Osaka, Jepun..See You :)
 
 
 
Tel/Whatsapp:019-6245066
E-mail: noraz1213@yahoo.com /
mummynoras@gmail.com 
FB: Noraz Abdul Aziz
FB page: Mummy Noras Centre

http://www.mummynoras.blogspot.com
 
.Jika anda suka dengan perkongsian di dalam entry ini, sila tekan LIKE dan dipersilakan SHARE. Semoga lebih ramai yang akan mendapat manfaat
 

2 comments:

  1. Terima kasih atas perkongsian saudari.. sangat bermanfaat. Insya allah kami sekeluarga pon akan kesana sept ini. Diharap segala perkongsian ini akan saya jadikan panduan.

    ReplyDelete
  2. Thanks for info..sangat berguna for my next month trip..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...