16.4.14

BERBISNES BERSAMA SHAKLEE

Rebutlah peluang menjana pendapatan dengan Shaklee
Selamat Datang ke pintu pembuka peluang perniagaan untuk semua!
Mummy Noras mengalu-alukan anda untuk menjadi sebahagian dari keluarga kami. Dengan Shaklee, anda bagaikan mempunyai perniagaan anda sendiri dan anda sendirilah yang yang menentukan pendapatan anda setiap bulan. Nothing is Imposible in Shaklee, and your sky has no limit.




Pastinya nama Shaklee sudah tidak asing lagi bagi kebanyakan anda. Lebih-lebih lagi yang selalu berFacebook. Pengedar Shaklee memang sangat ramai di Facebook. Antara persoalan utama ramai orang akan fikir adalah "Boleh ke aku nak buat sedangkan macam dah ramai je orang buat. Ada ke peluang aku?".
Ya, saya juga fikirkan perkara yang sama semasa awal-awal saya join Shaklee. Jadi saya tak hairan kalau anda juga fikirkan perkara yang sama.

TAPI jika anda bersemangat waja dan berhati kental seperti saya dan pengedar Shaklee dalam group kami, saya yakin dengan bimbingan yang betul anda pasti akan berjaya juga. Sebab itu dalam Shaklee tak perlu modal besar. Hanya perlukan sekeping hati yang kental, semangat tidak mudah putus asa dan sifat rajin belajar dan usaha.



Mesti nak tahukan kenapa saya pilih Shaklee? Kenapa saya sangat mencintai bisnes Shaklee ini? Nak tahu bagaimana menjana pendapatan dengan Shaklee? Jemput baca entri ini sampai habis (",)


Tidak perlu keluar mencari customer, cuma duduk di hadapan laptop sahaja!

Saya sememangnya tidak ada pengalaman berniaga pun. Saya tak pandai nak terangkan produk. Saya tak pandai nak pujuk-pujuk orang supaya membeli produk yang saya jual. Tapi di Shaklee dalam group saya hanya perlu sharing dan 'cerita' sahaja pengalaman dan kebaikan Shaklee. Dan paling best, semuanya dibuat menggunakan jari jemari sahaja iaitu menaip di laptop atau pun di smartphone! Saya percaya anda juga mampu melakukannya.

Memberikan saya masa kerja yang fleksibel

Bagi yang tercari-cari bisnes untuk dilakukan daripada rumah sambil-sambil  menjaga anak dan suami, maka Shaklee adalah jawapannya. Untuk membuat sales di internet kita tidak perlu duduk di hadapan laptop 24 jam. Mungkin kita cuma perlukan 1 jam untuk updateblog dan facebook, 1 jam untuk membalas emel, 30 minit untuk merangka pelan bisnes anda, 1 jam berurusan dengan pos laju dan 30 minit cod vitamin. Lagi 20 jam adalah kepunyaan suami dan anak-anak kita! Best tak?



 
Tidak perlu menyimpan stok

Kenapa? Tak percaya ke? Cara menjual barang di Shaklee senang sahaja. Cuma perlu rasai dan kongsi pengalaman anda. Apabila mendapat pesanan dari pelanggan saya cuma perlu emel kepada Shaklee dan biarkan mereka yang packing dan poskan untuk pelanggan saya. Mudahkan? Kalau anda sedang bercuti-cuti di oversea pun anda masih boleh membuat perniagaan anda ini! Boleh juga simpan stok sedikit untuk cod atau pun nak pos sendiri.

 

Siapa yang berusaha lebih dia yang akan Berjaya

Shaklee memang MLM. Cara konvesional MLM yang lapuk sudah dipinggirkan. Semuanya berasaskan online. Anda juga akan diserap ke group online untuk mendapatkan tips dan coaching dari leader. Shaklee bukan skim cepat kaya atau pun MLM yang hanya menjaja marketing plan sahaja. Kekuatan Shaklee adalah produknya. Kalau anda menyertai saya pada hari ini, dan jualan anda melebihi jualan saya, maka anda akan mendapat bonus LEBIH daripada saya. Dan sekiranya anda lebih rajin daripada saya, maka anda juga boleh naik pangkat lebih cepat daripada saya. Pendek kata, Shaklee bukan bisnes 'siapa banyak kaki dia banyak duit' tetapi Shaklee adalah bisnes yang sangat adil 'siapa paling rajin dia banyak duit'.

Suplemen Shaklee adalah semulajadi selamat, berkesan, mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun!

Istimewanya Shaklee adalah kerana kekuatan produknya. Bagi saya, sekiranya mahu menjual sesuatu produk kita kena pastikan produk itu berkualiti dan selamat. Produk yang berkualiti akan meraih kepercayaan daripada pengguna. Kepercayaanlah yang akan membina nama kita dalam dunia perniagaan dan akan berlakunya pembelian berulang. Kita juga berasa puas dan seronok  apabila dapat menggembirakan orang lain dengan produk yang berkualiti dan selamat.


Jaringan yang memberikan support dan guideline kepada ahli-ahlinya

Saya diberikan panduan dan sokongan motivasi daripada Master-Master kami yang sangat hebat! Ada antara mereka ini sudah mempunyai pendapatan mencecah 7 angka! Percayalah ianya tidak MUSTAHIL walaupun anda cuma seorang suri rumah.






Bermula dengan modal serendah RM75 ataupun tanpa modal langsung
Mesti ramai yang tertanya-tanya bagaimana mahu menyertai Shaklee. 

 
Apa KELEBIHAN mendaftar ahli dengan Mummy Noras/ Maria Firdaus’s Millionaire in Shaklee (MFMS) dari susur galur group JUTAWAN?
 
Anda berpeluang menimba pengalaman dari Presidential Masters (Master adalah pangkat paling tinggi dalam Shaklee) Group besar kami yang berpengalaman hampir 16 tahun dalam Shaklee!
 
•Anda akan diberi tips untuk berjaya lebih cepat dalam Group besar kami yang telah berjaya menghasilkan  hampir 40 orang Masters dengan jumlah sales bulanan lebih 20 juta!!
•Masters kami adalah pelajar dari kelas Dr. Azizan Osman iaitu Advance Marketing Power, Intensif Jutawan Industri, Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan, Rahsia Kuasa Minda Jutawan dan Train The Trainer. Walaupun beliau telah membelanjakan lebih puluhan ribu ringgit untuk hadir ke kelas ini, tetapi beliau akan berkongsi segalanya secara PERCUMA kepada anda!
•Anda berpeluang memiliki 3 ebook RAHSIA bisnes tulisan master hebat Group Kami. Antaranya adalah Ebook "Sorry Boss, Saya Terpaksa Berhenti Kerja" dan 2 lagi yang perlu dirahsiakan sehingga anda benar-benar sudah berada di dalam group MFMS.
 
http://www.ebookniaga.com/sorryboss/noras
 

•Anda akan diberi ACCESS ke FB Group Rahsia dan Support Group khusus utk pengedar Shaklee yang mendaftar di bawah saya dimana anda akan dibantu dalam bisnes Shaklee anda.
•Anda akan diberi bimbingan tentang bisnes online, tips marketing, cara closing customer dengan betul, cara menarik lebih ramai customer, tips utk berjaya dalam bisnes online dan banyak lagi RAHSIA PERNIAGAAN yang lain.
•Anda akan dibimbing tentang bisnes, marketing dan konsultasi produk melalui Seminar dan personal Coaching dari saya dan masters dalam group besar kami atas permintaan anda.
•Anda akan dibantu dalam menyediakan blog/ website. Malah anda akan diberi tunjuk ajar bagaimana menggunakan blog/website, bagaimana menulis artikel produk yang bagus, teknik marketing dan tips menggunakan FB Page dengan betul.
•Petua dan tips kerohanian dalam menjemput rezeki (bukan mencari ya)
Sokongan moral dan emosi yang berterusan
Ukhuwah yang erat sesama ahli kerana group besar kami adalah seperti sebuah keluarga! :)

Tel:019-6245066
E-mail:
mummynoras@gmail.com / noraz1213@yahoo.com
FB: Noraz Abdul Aziz
FB page: Mummy Noras Centre

http://www.mummynoras.blogspot.com
 
Jika anda suka dengan perkongsian di dalam entry ini, sila tekan LIKE dan dipersilakan SHARE. Semoga lebih ramai yang akan mendapat manfaat.
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...